ZAPOSLIMO KOMERCIALISTA - ADMINISTRATORJA (M/Ž)
Ljudje so nosilci razvoja in rasti podjetij. V Minergii ustvarjamo zdravo delovno okolje in sproščeno vzdušje med sodelavci, saj verjamemo, da dobre rezultate ustvarjajo zadovoljni in sproščeni ljudje.
Smo rastoče podjetje z več kot deset letnim stabilnim poslovanjem. Verjamemo, da je prihodnost podjetja odvisna od talentiranih in motiviranih sodelavcev, zato iščemo novega sodelavca_ko z vizijo, željo in naravnanostjo v razvoj in prihodnost podjetja ter timskega duha.
Novemu sodelavcu_ki nudimo dinamično, izzivov polno delo v prijaznem okolju, mesečno nagrajevanje uspešnosti ter možnost nadaljnjega kariernega in osebnega razvoja.
Vabimo te, da nam pomagaš pri nadaljevanju naše uspešne zgodbe. Morda si ravno ti naš novi sodelavec_ka.
OPIS DELOVNEGA MESTA:
- splošna administracija (telefoni, izdana in prejeta pošta, vnos prejetih računov, sprejem strank),
- priprava ponudb in komunikacija s strankami (klasična, telefonska in internet prodaja),
- sprejemanje naročil, priprava potrebne dokumentacije in urejanje logistike,
- organizacija montažnih in servisnih storitev, vodenje enostavnih projektov,
- priprava računov in izterjava,
- pospeševanje prodaje in skrb za dosego zadanih ciljev prodaje skladno s poslovnim načrtom prodaje,
- pridobivanje novih kupcev in poslovnih partnerjev, skrb za obstoječe stranke,
- sodelovanje s skladiščem in logistiko,
- sodelovanje z nabavno službo in priprava,
- različne promocijske aktivnosti in sodelovanje pri marketingu.
KAJ PRIČAKUJEMO:
- izobrazba V. stopnje – zaželena komercialna in/ali tehnična izobrazba,
- delovne izkušnje, lahko pa ste tudi iskalec prve zaposlitve ali absolvent,
- računalniška pismenost (MS Office, Windows, Web),
- poznavanje blagovnega programa Pantheon – zaželeno, ni pa obvezno,
- znanje slovenskega jezika,
- zaželeno znanje angleškega jezika,
- dobre organizacijske in komercialne sposobnosti,
- smisel za delo z ljudmi in timsko delo,
- natančnost, vestnost in zanesljivost,
- samoiniciativnost in samostojnost.
KAJ NUDIMO:
- prijazno delovno okolje,
- delo v sproščeni in motivirani ekipi,
- možnost napredovanja in karierne rasti,
- možnost izobraževanja,
- številne priložnosti za poklicni in osebni razvoj,
- mesečno nagrajevanje uspešnosti in druge ugodnosti,
- soustvarjanje prihodnosti podjetja,
- zaposlitev za določen čas 1 leto (6 mesečno poskusno delo) z željo podaljšanja zaposlitve za nedoločen čas,
- enoizmensko delo v dopoldanskem času za polni delovni čas v urejenih pisarnah.
Če si želiš stopiti na novo pot skupaj z ekipo, ki se ne boji dinamičnega dela, vsakodnevnih izzivov, samoiniciativnosti, sodelovanja v mednarodnem prostoru, iskanja novih idej, potem si prava oseba za nas.
Vloge za zaposlitev sprejemamo do 27.03.2024 na naslov zaposlitev@minergia.si. Kandidate naprošamo, da k prijavi priložijo izpolnjen Obrazec vloge za zaposlitev KOMERCIALIST - ADMINISTRATOR.docx.