ZAPOSLIMO KOMERCIALISTA - ADMINISTRATORJA (M/Ž)

Ljudje so nosilci razvoja in rasti podjetij. V Minergii ustvarjamo zdravo delovno okolje in sproščeno vzdušje med sodelavci, saj verjamemo, da dobre rezultate ustvarjajo zadovoljni in sproščeni ljudje. 

Smo rastoče podjetje z več kot deset letnim stabilnim poslovanjem. Verjamemo, da je prihodnost podjetja odvisna od talentiranih in motiviranih sodelavcev, zato iščemo novega sodelavca_ko z vizijo, željo in naravnanostjo v razvoj in prihodnost podjetja ter timskega duha. 

Novemu sodelavcu_ki nudimo dinamično, izzivov polno delo v prijaznem okolju, mesečno nagrajevanje uspešnosti ter možnost nadaljnjega kariernega in osebnega razvoja. 

Vabimo te, da nam pomagaš pri nadaljevanju naše uspešne zgodbe. Morda si ravno ti naš novi sodelavec_ka.


OPIS DELOVNEGA MESTA:

 

  • splošna administracija (telefoni, izdana in prejeta pošta, vnos prejetih računov, sprejem strank),
  • priprava ponudb in komunikacija s strankami (klasična, telefonska in internet prodaja),
  • sprejemanje naročil, priprava potrebne dokumentacije in urejanje logistike,
  • organizacija montažnih in servisnih storitev, vodenje enostavnih projektov,
  • priprava računov in izterjava,
  • pospeševanje prodaje in skrb za dosego zadanih ciljev prodaje skladno s poslovnim načrtom prodaje,
  • pridobivanje novih kupcev in poslovnih partnerjev, skrb za obstoječe stranke,
  • sodelovanje s skladiščem in logistiko,
  • sodelovanje z nabavno službo in priprava,
  • različne promocijske aktivnosti in sodelovanje pri marketingu.


KAJ PRIČAKUJEMO:

 

  • izobrazba V. stopnje – zaželena komercialna in/ali tehnična izobrazba,
  • delovne izkušnje, lahko pa ste tudi iskalec prve zaposlitve ali absolvent,
  • računalniška pismenost (MS Office, Windows, Web),
  • poznavanje blagovnega programa Pantheon – zaželeno, ni pa obvezno,
  • znanje slovenskega jezika,
  • zaželeno znanje angleškega jezika,
  • dobre organizacijske in komercialne sposobnosti,
  • smisel za delo z ljudmi in timsko delo,
  • natančnost, vestnost in zanesljivost,
  • samoiniciativnost in samostojnost.


KAJ NUDIMO:

 

  • prijazno delovno okolje,
  • delo v sproščeni in motivirani ekipi,
  • možnost napredovanja in karierne rasti,
  • možnost izobraževanja,
  • številne priložnosti za poklicni in osebni razvoj,
  • mesečno nagrajevanje uspešnosti in druge ugodnosti,
  • soustvarjanje prihodnosti podjetja,
  • zaposlitev za določen čas 1 leto (6 mesečno poskusno delo) z željo podaljšanja zaposlitve za nedoločen čas,
  • enoizmensko delo v dopoldanskem času za polni delovni čas v urejenih pisarnah.


Če si želiš stopiti na novo pot skupaj z ekipo, ki se ne boji dinamičnega dela, vsakodnevnih izzivov, samoiniciativnosti, sodelovanja v mednarodnem prostoru, iskanja novih idej, potem si prava oseba za nas.

Vloge za zaposlitev sprejemamo do 27.03.2024 na naslov zaposlitev@minergia.si. Kandidate naprošamo, da k prijavi priložijo izpolnjen Obrazec vloge za zaposlitev KOMERCIALIST - ADMINISTRATOR.docx.


Povzetek košarice
Košarica je prazna.
Zapri
Nazaj na vrh